Vill ju, och kommer..

att göra ett MEGARESEINLÄGG, men lillasyster är mer sjuk, så just nu fokus på henne.
Plus att det faktiskt tar ganska lång tid att knepa och knåpa ihop bilderna!
 
Emma har de tre sista nätterna vaknat, de två första nätterna varit pigg, och velat leka. Så fort vi har lagt henne har hon börjat gråta. Inatt vaknade hon och grät, klockan 2. Sedan dess har hon i stort sett gråtit till 9. Jag har kissat med henne i knät. Tempar 38.9. Vårdcentralen klockan 11. Då ska de få se på f*n. För nu är jag arg.
Vi var där i måndags, hade hon ens kikat på henne, sett förbi kortisonpiggheten (jag sa att jag har inte sett henne sån här på en vecka!) lyssnat, och iaf UNDERSÖKT henne överhuvudtaget så kanske hon hade varit frisk nu i stället.

Kommentarer
Postat av: motte ♥♥♥

Dumma sjukdomar
Och duuuum doktorn!!

2013-09-26 @ 12:14:11
Postat av: Mormor

Å nu hoppas vi på friskEmma och att läkaren har lärt sig att LYSSNA och TRO på föräldrarna! Annars borde nog ett karriärbyte vara aktuellt! !! Morr!!!

2013-09-26 @ 18:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0