Nöjd!

Köpt vinteroverall till Emma på fb-loppisen, suuuperfin! 170:-
Köpt regnställ till Emma på fb-loppisen, knappt använt. .. 100:-
Köpt regnställ till Oscar på fb-loppisen, 150:-
Gaaalet nöjd!!
Nu ska jag se om jag kan få tummen ur (sas) och slå in sessans presenter.. Just nu var det väääldigt skönt att ha rumpan i soffan...
Idag har Mia, Ellen, Pauline och Otto varit på besök, kaffesnack och blurrande :-)
Hämtat fb-kläder på sjukhuset, handlat och allt det andra, och när calle kommer ska vi åka och handla div kalasmat, och resten ska jag handla imorgon efter lämning, på jobbet! Ska bli kul, det var lääänge sedan jag var där! Och sedan ska det bakas bakas bakas :-)

Kommentarer
Postat av: motte ♥♥♥

Tack för idag :)
Ser fram emot kalaaaaaset :)

2013-09-04 @ 16:05:01
Postat av: Sandra

Härligt och göra riktiga fynd! Baka på, snart kommer vi och ska mumsa! Längtar efter er! ❤

2013-09-04 @ 17:56:17
Postat av: Anonym

Å jag och Fia längtar också!
Åh så bra det måste kännas med så riktigt goda inköp! Kläder som är så vanvettigt dyrt annars! Duktigt gjort!♡

2013-09-04 @ 19:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0