Lördag med godis!

En ganska hostig natt, men som hon rätt ut själv. Var bara inne en "komma-till-ro" gång ♡ Så fort hon hostar vaknar jag, ligger på helspänn fast jag vet att jag vaknar. Trött.se idag :-)
Ska försöka få i mig en kopp kaffe innan jag plockar upp henne, dagen börjar så mycket enklare då :-D Näää inte beroende alls :-P
Säger som jag sa till Oscar imorse när han frågade hur länge det är till MyNthos, idag är det dagis, imorgon är det fredag, vad kommer efter fredag? -Lördag med godis! och SEN åker vi!! Kunde inte längtat mer nu!! ♥

Kommentarer
Postat av: Mia

Oh vad underbart att få åka bort med hela familjen och bara vara sola och bada 😄😄😄 ( fint rim jag fick till utan att tänka på det) hahaha kram

2013-09-12 @ 08:44:43
Postat av: mormor

Mmmmmmmmmm så S K Ö Ö Ö Ö N T ni ska ha det!
U N D E R B A R T!

2013-09-12 @ 10:41:57
Postat av: motte ♥♥♥

Väl unnat <3

2013-09-12 @ 15:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0