Lääängtar!

Dagarna går! Snart är det dags! :-)
Calle kör sista dagen på akademin idag, ich har en kort dag på fängelset imorgon. Jag har tänkt att köpa en palör, men det är ju rena grekiskan. (mmmm dååååligt skämt, men klockan är ju inte ens åtta!) Det som mest snurrar i huvudet är emmas mat, resten har jag haft glädjen att resa för mycket för att oroa mig över. Jag VET att det finns butiker i Grekland, FAST jag aldrig varit där :-P
Palören tänkte jag är bra OM det skulle köra ihop sig med maten, och så tycker ju faktiskt jag att det är trevligt att kunna heja på människor på deras språk när jag besöker deras land :-)
Oscar har börjat hosta idag. Men det är ingen fava, än är han piggelin ♥
Emmas hosta är bättre, och vi har haft en bra natt! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0