Älskade ängel! ♥

Så kom dagen.
Ett helt år har gått.
Ett helt år av glädje, oro, tårar och skratt
-men mest av allt obeskrivlig LYCKA ♥♥♥
Ett helt år, sedan jag först fick hålla Dig i mina armar ♥
Älskade lilla ängel!
Tänk att det var du som kom ♥
Så självklart.
Det var just Du, som passar in i vår familj.
Min tankar är svåra att formulera.
Tårarna bränner - det är så mycket jag vill att Du ska veta.
Tänk så mycket vi har fått se Dig lära Dig.
Rulla, Krya, Sitta och Stå.
Nu springer Du här som en virvelvind.
Vi har lärt oss att Din vilja är stark som stål,
vi har lärt oss att Ditt skratt smittar vem som helst till ett leende ♥
Att höra Ditt skratt värmer mitt hjärta till brännbart ♥
Att se Dig lära Dig så mycket nya saker,
gör mig så stolt.
Att se Dig ramla, och genast resa Dig
visar en stor del av din personlighet.
Att Du alltid har lätt till ett skratt, visar vem Du är.
Att Du ska klara det mesta själv
är prövande, både för Dig och oss.
Att se ditt vackra ansikte,
gör mig lycklig, rakt igenom.
Att höra dig bubbla är obeskrivligt!
Att se dig springa efter Oscar
rör mig till tårar ♥
 
Du är ett busfrö ♥
Du är orädd ♥
Du är våghalsig ♥
Du är en solstråle ♥
 
Älskade barn, jag säger som mormor.
Inte förrän Ni själva får barn
förstår ni vilken kärlek jag känner för er! ♥
Vår cirkel är sluten ♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
 
Min älskade skatt ♥
Redan ett år har gått!
Jag bävar för att nästa ska gå lika fort.
Jag älskar att se Dig växa,
men väx inte för fort lilla Du ♥
Grattis min älskade dotter på ett års dagen
jag älskar Dig - till stjärnorna och tillbaka ♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Älskade Älskade ÄLSKADE lilla barn och barnbarn!
Är så rörd att nu blinkar jag mycket och fort, för annars måste jag alldeles strax sminka om mej igen... Ett alldeles makalöst år har gått! Ett UNDERBART år!!

Och sen är det så att den enda Kärlek som kan mäta sig med den en förälder känner för sina barn, är den vi känner för våra barnbarn! Det är OBESKRIVLIGT!<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2013-09-06 @ 08:13:48
Postat av: motte ♥♥♥

Grattis älskade Emma på födelsedagen. Du är en fantastisk liten ettåring!! Vi älskar dig sååå♥♥♥
Och grattis Lisa o Calle (igen) till er underbara dotter!!×

2013-09-06 @ 08:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0