Höstrusk☆

Låg i sängen innan, hörde hur träden släpper grenar på fönsterna. Känner nu när jag sitter i soffan att det drar lite. Hösten är verkligen här, och visst är det ändå lite mysigt!
Idag blir det en soft dag, med förhoppningsvis lite lek och kaffe, i eftermiddag kommer morfar, så blir det fredagsmys! Calle, den lyckosen, ska till Jönköping på hockey, på bjudresa med jobbet. Men ja e int bitter.
Nä det är jag faktiskt inte, visst hade det varit superroligt men jag unnar honom det av heeela mitt hjärta♥♥♥

Kommentarer
Postat av: motte ♥♥♥

Låter ungefär som här :)
Härligt!!

Svar: Visst var det härligt!Se! Nu svarar jag!
Lisa

2013-10-18 @ 08:43:08
Postat av: mormor

ÅH så gott att veta att båda mina döttrar har det bra! <3 <3 <3 Det har minsann mormor me! :-)

2013-10-18 @ 15:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0