Magneten, here I come!

Idag har vi jobbsöndag, Calle är på fängelset och jag ska lämna kidsen hos farmor och farfar och sedan ska jag också jobba några timmar :-)

Emma vår allas Emma, strular ju fortfarande lite sömnen fortfarande. Första vevan var vid två. Hon vill inget hellre än få sova, men hon bara vrider och vänder. Sedan vid strax efter fem, ich likadant då, hon vill såå gärna somna men kan inte. Lite i sex gick jag och satte mig i soffan, och hon vänder och vrider, och nästan gnyr men kommer inte till ro.
Stackars liten, vet inte hur jag ska lyckas vända det! :-(
Men nu; frukost så kör vi!! :-)

Kommentarer
Postat av: Mormor

Åååhhh så svårt det är att inte få sova när man både vill och behöver! !! Men NU vänder det säkert !!!! ♡♡

2013-11-03 @ 13:42:18
Postat av: motte ♥♥♥

Stackars ♥♥♥
Drömmer hon tror du?
Kram på er

2013-11-03 @ 14:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0