Fredagsmorgon

Äntligen!!!
Idag ramlade pengarna äntligen in, och jag och barnen ska stooorhandla idag, och det känns inte ens jobbigt :-) Calle jobbar till halv fyra, och börjar 17 på Stekhuset igen, så ni som ska gå ut och ha goemiddag idag, gå dit! :-)
Efter sorgligt, tårfyllt, men vackert farväl igår, hade jag beställt sovmorgon idag, från båda barn, den ena tog mig på orden, men den andra lilla skrutten tyckte definitivt att vi skulle gå upp i vanlig tid... :-P
Kroppen är trött efter gårdagen, men huvudvärken är mycket bättre, och det känns upplyftande då fredagskänslan nog kommer infinna sig i takt till kaffet, och imorgon ska jag iväg med jobbet på middag, och DET ser jag fram emot! :-)

Kommentarer
Postat av: motte ♥♥♥

Ha en underbar lönefredag :)

2013-11-15 @ 07:44:15
Postat av: Sandra

What? Vad? Hallå? Har jag missat? Vilket farväl?
Saknar er galet mycket, inte mänskligt att det ska ta så här lång tid mellan gångerna! ❤❤❤❤

2013-11-15 @ 08:03:22
Postat av: mormor

Det finns inte många fredagar som är så mysiga som lönefredagar..... Fast.... det hade ju varit bra mycket mysigare om Calle kunde ha fått va ledig på kvällen förståss.... men Du har alldeles rätt, gästerna på Stekhuset är bara att gratulera! :) :) :)

2013-11-15 @ 16:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0