2,5 timme - swisch!

En frukost, bus, högt ljud, pirater, bebisar - och så klockan 12, kan vi höra en knappnål falla :-)
Pauline och Malin gick ut i det fina vädret, men Mia och flickorna stannade kvar en stund till. Jag och Isabella har skrivit lite på hennes önskelista, Oscar har byggt lite. Emma somnade själv i sin säng efter lunch - det känns fantastiskt!!
Och nu sitter vi här, Oscar varvar ner med Manny, jag smygsurfar lite samtidigt som jag försöker hålla tummarna för att Emms sover en timme till :-)
I eftermiddag kommer morfar, han är min fredagsdate eftersom Calle jobbar ikväll också, och så kanske farmorn också skulle komma förbi :-)

Kommentarer
Postat av: motte ♥♥♥

Fredagsmys ♥♥♥
Tack för idag :)

2013-11-08 @ 13:51:15
Postat av: Mormor

Låter som en mysig fredag! Hoppas inte Calle behöver jobba alltför länge!! Hälsa din date! :-D

2013-11-08 @ 15:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0