Avslappnat i soffan...

Fast Emma älskar simmet är det riktigt skönt att det är slut. För för mig är det en pärs.
Jag bygger upp mig som en fjortis att alla ska titta på MIG, innan jag ska dit. Sedan tycker jag det är fantastiskt jobbigt att byta om. För att inte tala om att sitta på den lilla träbänken avduschad och kall, innan vi får hoppa i.
I vattnet är det helt ok :) Och där har vi riktigt mysiga 30 minuter!
Sen ska vi upp och duscha, Emma fryser och är trött, jag är helt slut och ska försöka skölja ur mitt balsam i en dusch med tryck i som i Italien. Typ 3 droppar då och då. Och här är det fruktansvärt att stå.
Sedan ska vi försiiiktigt, försiktiiigt gå utan att halka in i omklädningsrummet där man ska klä på Emma innan sig själv, inlindad och skyld i en handduk... Hon får somna på golvet, så får jag äääntligen klä på mig igen.
 
Nu är det snart Greys, och jag ska njuuuta!!!
Snart är jag nog igång med bloggandet igen. Ibland måste man bara samla ihop sig lite.

Kommentarer
Postat av: mamma

ÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHH!!!!
När ska det nånsin gå över??
De alldeles otroligt energikrävande tankarna på att
"vi inte duger som vi är". Att vi går omkring och
TROR att ANDRA tänker en massa negativa saker???

När det BARA är vi själva som gör det om oss själva! Vi ser ju det vackra i alla andra, hela tiden!! När ska vi lyckas vända våra egna tankar rätt! Jag vill ju att DU ska se hur vacker DU är!!
För DET är Du! <3 <3 <3 <3

2013-03-21 @ 09:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0