Jun. 09, 2013

Det blev inte som det var tänkt. Ganska långt ifrån.
Jag har för första gången haft något som andra brukar beskriva som migrän. Ja, självklart på fredagen.
Jag och barnen hade en väldigt jobbig dag i torsdags. Ingenting var speciellt bra. Emma var gnällig som få. Det var inte mycket hon sov, och däremellan så gnällig och ledsen.
Jag TROR att hon lär sig lite för mycket, och så ett par tänder på det.
Oscar tyckte jag var tråkig, och ha tyckte han skulle "ha". "Men får jag inte, men får jag inte".
Började oroa mig hur barnen skulle vara på fredagen. Och om Emma egentligen hade ont i örat. Vilket hon inte har.
Fredagen kom och jag laddade järnet. Vi gick till bussen, tog en öl, släppte ner axlarna. Kom ner på området och bara njööt. Hade fantastiskt mysigt och kul! Efter Jasonkonserten fick jag huvudvärk. En otäck huvudvärk. Sov drygt en timme. Ingen förändring. Slumrade en halvtimme-timme till. Ingen förändring. Tog ett par tabletter, drack massa vatten. Ingenting. Huvudvärken låg som ett band över pannan, och jag var otroligt ljuskänslig. En tvåtimmars konsert med Europe fanns inte på kartan. Jag fick helt enkelt åka hem, innan konserten jag så länge sett fram emot. Jag är så besviken.
Men det hade inte gått.
Kände huvudvärken långt ut på dagen igår, och ljuskänsligheten höll i sig.
Om jag själv ska sätta en diagnos, för lite sömn, för stor stress över barnen, för ledsen och helt slut från torsdagen, för lite vätska, för mycket sol.
En småbarnsmamma.

Och ja, sjääälvklart hade barnen varit fantastiska ★

Så, så blev det.

Kommentarer
Postat av: motte <3

Så synd när förväntningarna dessutom är SKYHÖGA :'(

2013-06-09 @ 10:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0