Remiss och fika!

Mitt i allt när jag var nyduschad och som bäst höll på att samla ihop mina pinaler i simhallen, med en sovandes dotter på golvet :P så ringde mobilen från okänt men nu var jag ju 99% säker på vem det var, och det var ett samtal jag väntat på. Monika från bvc var det, och hon hade idag pratat med läkaren som varit hos henne.
Och äntligen, ÄNTLIGEN skrivs det en remiss till barnmottagningen. Så nu kommer brevlådan kollas så fort det kommer något där i!
Bara för att kolla att allt är som det ska, och det känns skönt. Som monika själv sa, så har vi kört fast och kommer i vart fall inte framåt. Skönt att hon själv känner det samma som jag. Och att vi nu ska få proffshjälp!
 
I vattnet var vi plaskiga idag... Emma ville definitivt inte ligga på rygg, men annars flöt vi på bra *hahaha*
Hämtade upp morfar och hämtade storebror för det var dags för fika! En halva av jordens godaste chokladboll slank ner, (den andra halvan ligger i kylen till Calle. Ja det händer att jag också är omtänksam. :P ) och en RIKTIGT GOD KOPP KAFFE, som var efterlängtad!!
Så strööögade vi, och strööögade. Tänk att tiden kan gå så sakta bara för att man väntar på något. I detta fallet var det Calle vi väntade på, för IDAG var det dags för en ny telli. Min nya telli heter Sam, men tyvärr hade han inte hittat in än, så jag får så fint vänta 7-10dagar.... Känns sådär när jag var totalt inställt på att sitta här och fäppla med Sam just i detta nu. Men men, den som väntar på något gott... Får vänta jääävligt länge ibland :P
 
Om 45 är det dags för onsdagsmys med Mia på Grötö - missa inte det! :)

Kommentarer
Postat av: motte

Ursäkta men vad skönt att det bara var tellin du var besviken över <3
Bra gjort.m chokladbollen. Det var äkta kärlek <3
Hoppas ni får en.toppenbra läkare, och en tid FORT till lilla femman <3
Älskar dig <3 kram

2013-01-30 @ 23:30:03
Postat av: mormor

Ska bli spännande å se vilka "färdigheter" Sam har... Eller... kanske dumt förresten, kan bli avis... å jag får nog dröja lite med ny telefon. :-).
Å måtte ni slippa vänta länge på tid hos doktorn, å så blir det såklart den helt SUVERÄNE doktorn, som vet PRECIS vad dom behövs. :-) <3<3<3

2013-01-31 @ 22:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0