Massage? Eller inte?!

Var det egentligen massage jag var på??
Nä, det var jag inte.
När barnvakten kom, (farmor och farfar) hade redan min pappa kommit för jag hade bjudit in honom på middag.  Snopen blev jag när det ringde på dörren!
Efter en stund sa Gunnel, "du ska titta efter ett kuvert under granen".
Det var ju lätthittat! Funderade mycket på vad som skulle hända. Och om DE visste.
Jag såg på pappa att han visste, men han är ju som en jä*la mussla :D
Jag som trodde att jag satt och väntade på Calle!
Nähe, det var en lapp till.
 
"Du ska till Kalmar varmbadhus.
Du ska ta bilen.
Kör ner Storgatan till Barometernhörnan - där viker du vänster.
Kör vidare så du kör förbi Witten på höger sida,
och fortsätt förbi, och hela vägen ner till vägen slutar vid en parkering.
Parkera där!
Gå sedan till höger om huset,
och upp för trappan."
 

Snacka om att ha hög puls när jag hade parkerat vår MEGASTORA bil,
på den enda lediga, pyttepyttelilla parkeringsplatsen.
Fast av pirr.
Så gick jag.
Jag hann tänka "undrar om detta ska bli en av mina livs viktigaste dagar!?"
Så såg jag skuggan av Calle där uppe på utsiktsplatsen,
och fullt med marshaller.
Och jag blev alldeles lugn i magen.
Och varm i hjärtat.
 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
 
Jag kom fram till honom, och jag såg att han var nervös. ♥
Så gick han ner på knä, i all snö och sa
- "Jag vill fråga dig ordentligt.
Vill du gifta dig med mig?"
 
Det vill jag!
♥ ♥ ♥
 
 

 
 
.

Kommentarer
Postat av: mia

Oh vad underbart romantiskt <3

2013-01-01 @ 21:50:30
Postat av: mormor

Mmmmm.....
Å nu blev jag rörd IGEN!!!
<3 <3 <3 <3

2013-01-01 @ 22:07:19
Postat av: motte

Böl böl bööööl <3

2013-01-01 @ 23:39:22
Postat av: motte

Böl böl bööööl <3

2013-01-01 @ 23:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0