Lampor & våfflor

Dygn två utan någon leverans, och lillan kaskadspydde i soffan efter kvällsvällingen. Är det fullt så är det.
 
Vi har haft en lugn dag, mycket lego, tv, dator & bilder. På eftermiddagen åkte vi över bron till farmor och farfar, och blev bjussade på våfflor. Det var inte igår! Lite legobygge även där, för de har ju ANDRA bitar! :)
Kvällen har bjudit på lite städ inför mammor-bebisar-storasyskon-mys här imorgon, så ingen utvecklar dammallergi eller så :P Och så har jag sorterat bland Emmas kläder, och så ska jag fixa i två av Oscars lådor är tanken.
 
Smsade med min fina vän ikväll ♥ frågade henne vad min finaste Vilmer önskar sig i fyraårspresent. Och det hon kunde komma på som han sagt var "en sådan lampa Oscar har"
HUUUR söt kan man bli!? ÅÅÅÅH! Jag får hål i tänderna så söt!
Säger bara en sak, tror, TROR, han får en lampa i present! :D

Kommentarer
Postat av: mormor

Mmmmm.... GUD så söta dom pojkarna är alltså!!!
Och Du som alltid haft så starka fina tänder!!!
Du får allt passa Dej!
1000 Kramar och ALL min längtan!

2013-01-28 @ 09:18:09
Postat av: Sandra

Mmm med så söta pojkar bli vi nog tandlösa snart! Och du, sluta sortera kläder, är ju precis det jag gör i barnens garderober, du bara härmas! ;-)

2013-01-28 @ 10:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0