Ingen förståelse

Ingen kille, pojke eller man (förutom de som använder smink då!) kan någonsin förstå känslan. 
Jag har legat på soffan och är sådär goseg. Ska bara kissa och borsta tänderna innan huvudet landar på kudden --- NEEEJ!!!! Jag har ju inte varit och tvättat av mig sminket!!! Besvikelsen är stor, och plötsligt är jag så trött att tanken på att ens bara resa mig ur soffan gör att jag väger 300kg.
Tillslut maaasar jag mig ur soffan, och går på toa, ställer mig vid handfatet och tvättar händerna, lyfter blicken --- JO JAG HADE DET!! JAG HADE BARA GLÖMT DET!!!
Den lyckan när jag sedan trippar mot sängen är obetalbar!! Hur skönt kan det vara att slippa tvätta sig liksom?? :D
   Jätte. Faktiskt. :D

Kommentarer
Postat av: mia

Hahahaha du är för go lisa :-)

2013-01-26 @ 23:30:09
Postat av: motte

:-) PRICELESS :-)

2013-01-27 @ 10:38:21
Postat av: mormor

Ha ha ha!
JAAAA Lisa! Jag har känt samma, BÅDE den oändliga tröttheten när jag tänker att jag måste göra det först, OCH den otroliga glädjeyran, när jag märker att jag har gjort det. (Mej har det ju också hänt förståss - den senaste tiden - att jag inte HADE sminkat mej) :)

Du är obetalbar Älsklingen min!

2013-01-27 @ 15:04:15
Postat av: Sandra

Det enda positiva med min långvariga ögoninflammation är att det ej sminkas alls och därav ej behövs tvättas bort! ;-)

Svar: *Gilla* :P
Lisa

2013-01-27 @ 16:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0