Hur är det möjligt, jag frågar...

mig gång på gåång - hur är det möjligt, hur är det möjligt?!
Lillasyster visste att vi skulle vila. Detta händer liksom aldrig. Eftersom jag satte i en spiral idag, blev det ju inte något babysim. Lite ont i magen har jag haft så jag tänkte "unna mig" en halvtimme på soffan. La mig till rätta jämte lillasyster som somnade sött. Strax efter slog även min ögonlock igen.
 Vid ett vaknade till, såg att jag hade fått ett omtänksamt sms jag tydligen inte svarade på, och somnade om, visste att jag hade ställt klockan på kvart över, så jag hade god tid att prommenera till dagis till 14.00. 13.49 slår jag upp mina gröna. Oj, tänker jag och en svordom eller två, men så guuutt det var :) Lyckas klä på lillasyster OCH spänna fast henne, kutar mot bilen samtidigt som jag ringer förskolan. Parkerar en minut över, in klädde på Oscar, in med bägge barna i bilen, och detta är synen när jag har parkerat hemma :) <3
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: motte

Qt <3

2013-01-24 @ 11:55:52
Postat av: mormor

Men vara åååhhh alltså!!!
Sötaste söta!!!
<3

2013-01-24 @ 22:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0