Glädje och Oro

Ujujuj.
Bergodalbanan är här igen.
I fredagskväll fick jag tunga nyheter av en vän, jag ska skriva och förklara, men just nu kan jag inte det. Dels kan jag inte prata med henne och fråga så det är ok, dels är det nu full fokus på hennes fina son som behöver alla goda energier, tankar, änglar och böner som vi kan sända. Jonathan fina fina du ♥
 
Idag hade vi en mysig förmiddag, och vi tog en sväng över bron. Dags att träffa syrran med familj i pulkabacken!
Vi samlade ihop oss hos morfar, gav Emma en flaska, kissade och bylsade på oss. Jag och Mia promenerade med vagnen till backen, kallt med skönt, och härligt med lite egentid tillsammans! När vi kom dit var det full rulle ett tag, med pulkor, barn, snowracerar, pappor - ja ni vet :)
Men det var EFTER själva pulkaåkandet dagens äventyr började på riktigt.
 

Kommentarer
Postat av: mormor

Kramar om, hårt och länge. <3

Tänker på dagens äventyr, och ler. :-)

2013-01-20 @ 22:41:46
Postat av: motte

Exciting <3

2013-01-20 @ 23:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0