Den där vackraste dagen ♥

Här sitter väl jag och blir djup, mitt på blanka eftermiddagen.
Emma har haft ont i magen och ikväll är det dags för microlax igen :/
Började sjunga hennes dopsång för henne när hon var som mest ledsen.
♥ "Det var den vackraste dagen i mitt liv, den morgonen du såg på mig, och jag på Dig" ♥

Tänk att jag har fått uppleva just det, två gånger.
Mina barn. Mitt liv. Det är en sån ofantligt kärlek att ord känns meningslösa.
Nu sover hon tryggt i min famn, och jag ska göra mitt allra yttersta för att mina barn ska växa upp med trygghet. Den samma jag har känt genom mitt liv ♥
 
 
♥ Älskar ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: mormor

Mmmmm....
SÅÅÅ mycket KÄRLEK!!
<3<3<3

2013-01-31 @ 20:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0