Helt slut.

Det är inte min dag. Känner mig helt slut. Tom. Stackars barn att vara hemma med mig idag. Snöar fortfarande.
Det som knäckte mig var grötmatningen. När ens barn har sovit över mattiden, inte åt upp flaskan i morse så BÖR hon vara jäkligt hungrig. Det barn jag har sen innan har alltid gapat som en fågelunge. Att sedan får ett barn som inte gapar överhuvudtaget, inte intresserad, inte bajsar, det är mer än jag orkar med. Tankarna snurrar med information.
Tårarna rinner. Stackars barn. Jag är ingen bra mamma idag.

Kommentarer
Postat av: Motte <3

Klart du är!!
Du ÄGER på mammeriet <3
Men aptiten är ju kass när det är fullt änna upp ;-)
Du ska se nästa mål.... En tornedous med potatisgratäng och en pannacotta drar hon i sig då ;-)

2013-02-20 @ 15:18:15
Postat av: mormor

Du är bäst hjärtat mitt!!
Världsbäst!!! Så synd bara när ditt stora varma kärleksfulla hjärta inte ser det.
"Snar till skratt är snar till tårar," brukade min farmor säga om mej.... Kanske stämmer det på dej också? Kraaaam!!!

2013-02-20 @ 20:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0