Dagens!

Dagarna går så fort!
Idag var Oscar tillbaka på Barnens gård. Lika kul som jag tror de tyckte det var att komma tillbaka, lika mindre kul tror jag de tycker det var att komma till "utegården". De har nästan ingen yta att leka på då de renoverar gården, och det är ju såklart jättebra och kul att de gör det, men de har ju ingenstans att vara när de är ute :S
 
Efter mammaträffen på IKEA och en snabbsväng på modehuset med Åza, tog min energi tokslut. Mina stackars barn :/ Jag har inte upplagd för deras otroligt höga ljudnivå idag. Liten syster som verkligen hittat de höga ljuden, vilket kan vara ok, men när de bara varvars med skrik/tårar/magknipochövertröttheten, och stora brodern gråter för ingenting och där emellan gör sitt fantastikst höga polismotorcyckelljud..... Ja, ni förstår.
Skickade iväg ett sms till Calle 15.59 "om jag gör barnen klara tar du med dem till Magneten (jobbet där Calle skulle handla till en receptgrej idag) så jag kan duscha, dammsuga så har jag maten klar när ni kommer?" Detta gick han med på ♥ Emma hade somnat innan han hade hunnit hem efter lite gnäll i bilbarnstolen, och sedan fortsatte hon att sova dit och hem, och ända tills vi hade ätit! :D
Min energi fylldes på ♥
Just nu sjunger Emma för glatta livet, Oscar målar gubbar och krokodiler, och Calle målar ett lejon. :)
Livet är bra härligt! ♥
 

Kommentarer
Postat av: motte

Kram

2013-02-05 @ 19:57:16
Postat av: mormor

Ja du store tid!!!
Upp och ner och så upp igen!! Med en farlig fart, det är gott att ni är unga, så ni orkar med!!! Kraaaam!

2013-02-05 @ 21:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0