Chokladbollar & kärlek

Nu är det dags för full fart vill jag lova!
Imorgon inväntas Oscars kompis Sebastian, som ska vara här ett par timmar när lillasyster ska skolas in på förskolan. Det blir nog ganska glatt och högljudt tänker jag :D
Så kommer första delen av familjen Olsson/Ulveklint redan imorgon lunch, JIPPIIII!!! Andra delen kommer framåt kvällen och lika välkommen! Sååå mysigt med några extra timmar, och hjälp(? :D ) med förberedelserna inför helgen.. Det ska bakas tårta och chokladbollar, det ska handlas och dukas. 1x32år, 1x31år, 2x4år, 1x6,5mnd och 1x5,5mnd. Japp, känner att det blir en tidig kväll imorgon. Kommer förmodligen inte så och rulla chokladbollar vid midnatt... Inte alls...  :D
Och så ÄNTLIGEN är det kalasdags på lördag!
Oscar passade på att bjuda in Nora med familj idag. Sååå gulligt!!
-Noja? Vill du komma på mitt kalas på lördag??? Så fick hon en liten spontan klapp på kinden också ♥
Och det ville hon såklart!
♥ Love is in he air - na na na na na na - love is in the aaaaiiiiir! ♥
 
Nähe, med tanke på morgondagen är det dags att slå ihop ögonlocken och lyssna på kudden som förtvivlat ropar mitt namn! Natta!
 

Kommentarer
Postat av: Motte <3

Vi längtar meeed <3

2013-02-21 @ 23:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0