Sommarns bästa dag!? ♥

Dagen kan ha varit Sommarens bästa ♥
Efter ett par härliga IronMan-dagar, stod vi imorse inför Calles sista av två semsterdagar. Imorgon öppnar Akademin igen, och vardagslunken ska börja. På tisdag börjar Oscar på sin NYA, STORA avdelning på förskolan, och han är sååå förväntansfull. Sommaren som har varit har varit fantastisk. Lite för mycket jobb för Calle, men jag tycker vi har rätt ut det mesta helt ok, för att inte säga bra :)
Även att det ibland är svårt att prioritera, så är jag så grymt glad och tacksam att vi idag
prioriterade OSS. Inte andra.
Vår familj. Vår lilla fina familj.
Denna dagen var precis vad vi behövde.
Oscar har hela sommaren önskat att vi skulle ta oss till djurparken,
och vid flera tillfällen har vi stort sett "varit på väg", men jag har hela tiden velat att det skulle bli VÅR dag, när hela vi var med. Inte bara jag och barnen. Och DET är jag glad för idag!
 
 
 
 
 
 
Efter de fina, coola, vackra, häftiga, mindre snygga djuren laddade vi för karuseller.
Karuseller har alltid varit tufft för Oscar. Han vill såå gärna,
men har tyckt att det är läskigt.
Men idag, idag.... Nu jäklar ♥
Vi mjukstartade med tigertåget!
 
 
 
 
 
Snacka om helomställning. När vi satt och åt kom orden som fick oss att sätta både mat och hjärta i halsen. "Jag vill åka sagotåget igen mamma! Själv!"
Och ja, det gjorde han, och sedan tog han karusellen ovan själv.
Efter en jä--igt hög runda i pariserhjulet, ville Oscar doppa sig i lilla poolen,
och vad hände?! Jag fick snurr, drog på mig baddräkten och sedan blev det åka av! :D
 
 
 
Calle som kände sig lite ensam när Emma sov och vi badade raggade runt lite med kameran...
 
Och jaa, han skulle åka MER efter badet!
10.15-16.30.
Av bara ren härlighet! ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Visst är sådana dagar helt underbara, det lever man länge på! Och vad roligt att Oscar gillade både karuseller och badet! Nu vet vi vem som kommer bada som en fisk i en hel vecka på Rhodos😃

2013-08-18 @ 22:39:54
Postat av: Mormor

Ååååååhhhhhhh så U N D E R B A R T !!!
Vet ju att ni väntat på att Oscar ska vilja göra saker som många andra gillar. Och nu var han väl klar. :-) älsklingsOscar!!! Han gör ju nästan ingenting förrän "han kan det" Så klok, så redig, så kärleksfull, så rolig och helt underbar! !! Åååhhh vad jag längtar till imån! !!! Vi ses då!!!

En helt underbar familjedag för er! Det kommer många många fler.... för nu har ni fått smak på det. ♡♡♡

2013-08-18 @ 23:53:33
Postat av: motte ♥♥♥

Jag hör bara Jill Jonsson;
na na na na
na na na na
VIIIIILKENHÄRLIGDAG

låter helt fantastiskt och ser precis så ut på bilderna <3 <3 <3

2013-08-19 @ 02:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0