Barndomsflash!

Igår när vi var på kalas, så var det kalaset i min barndomsväns hus, som hennes syster bor i. Det ligger inte långt från mitt barndomshem (som pappa sålde för två år sedan) så när jag gick på promenad med Emma gick promenaden automatiskt dit. Det var inte ens en tanke först, men just den vägen mellan våra hus satt liksom i fötterna :-)
Jessika som köpte huset med sin fina familj, som jag känner sen vi var barn, var ute i trädgården, och bjöd in mig!
Woooow, orden tar liksom slut, och det jag måste fokusera på är att försöka sluta gapa :-) Ett heeelt annat hus, fast ändå bekant liksom ♥ Så fantastiskt fint!
Det enda som riktigt slängde mig tillbaka till barndomen var när vi gick upp. Vår gamla trappa knarrar preciiis som innan ♥
Häftig och märkligt på samma gång!
Jättekul att få komma in!
Tack igen för att ni öppnar dörrarna! ♡

Kommentarer
Postat av: motte ♥♥♥

Guu så avis
När vi åker ner så mååååste vi knacka på :)
Tog du några bilder jag kan få se...?

2013-08-25 @ 08:41:24
Postat av: Mormor

Åååhhh så glad jag är att dina fötter gick dit så du fick se själv! De har gjort det underbart fint, men... den goa känslan sitter kvar. Underbart!

2013-08-25 @ 09:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0