Tokigt i regnväder. ..

Så himla konstigt det känns att snart börja partysminka mig.. Inför kvällen.. :-P När det spöregnar, och jag måste ut i det..
Men vid ett halv två ska jag packa bilen, handla inför kvällen, försöka hitta ett par snygga stövlar och köra barnen över bron till tre.. Då är jag hemma igen vid halv fyra, då är det strykdags till kvällens herrar.. och SÅ är det dags!
Och innan vi åker ska det sista packas, dammaugas och lillan ska få krubb. Jodå, det är mest vila när man är mammaledig :-D

Kommentarer
Postat av: mormor

Mmmmmm visst HAR orden "mammaledig" lite rolig klang??? :):):)

Men FINT blev det, och ROLIGT var det, och SKITSNYGG var Du!!

2013-04-14 @ 11:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0