Det var vits!

Bloggappen har inte fungerat på ett tag, men nu verkar det fungera!

Dagen blev som vanligt inte som vi trodde från början, men hur eller hur.
Andra natten hos mamma började Emma hosta, men febern hon har har haft några dagar la sig. Igår när vi hade förstagrillningeniår hos Mia sa vi pepparpeppar och bank i bordet, men det är ingen krupphosta. 40 minuter senare hörde både jag och Calle första.
I natt fortsatte det och imorse hostades det lite mer hela tiden. Ringde 1177 eftersom vi bara har betapred hemma (och det ger man när det är mycket tuffare) för att höra om mollipect som är en slemlösande hostmedicin. Hon tyckte däremot att någon skulle lyssna på henne, så vid halv tre var hon och jag på jouren och fick mollipect.
Oscar var på äventyr och det får jag berätta om imorgon. Lillan har känts pigg och ok efter medicinen, sovit gott mellan 21.30-23.15 och nu har hostandet tagit fart igen. Men det är ff lungt i hjärtat och ingen fava.
Vi har haft fint, trevligt, roligt och mycket skrattigt besök ikväll av våra grannar :-) Lekande barn, god mat och lite gott vin, en härlig påskdagskväll :-D
Nu är det dags och blunda, och hoppas att lillan får sova ♥

Kommentarer
Postat av: motte <3

Lillan SKA sova......och vara snäll <3 <3 <3
Calle sa bricanyl t mig när jag frågade....!!

2013-04-01 @ 00:30:16
Postat av: Anonym

Åh stackars liten 😒räckte det inte med att Oskar hade krupp!!!!

2013-04-01 @ 06:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0