Vet knappt

Nu vet jag knappt vad jag har skrivit om och inte :P
Tur att det är lika tillåtet att skylla på mammahormoner som gravidhormoner. :D
 
Idag har jag och Emma varit på jobbet och tackat för de fina presenterna vi fick igår, bakade chokladmuffins med plopp och center i. Nehä, de var inte äckliga! 
Jag ska lägga upp en bild när lampan är i taket och händerna är i leran. :) Funderar faktiskt på att i stället för att ta Emmas hand och fot, att ta båda barnens händer. Det kan väl bli lite fint? En stor och en liten ♥
 
I eftermiddag åkte vi till Nybro, och när vi fikade kom vi på att vi ville ju faktiskt hämta Bella på dagis! Så vi pratade med Chrille, körde hem och ställde bilen och tog vagnen. Ja och Bellas vagn då. Hon blev lika glad som vi när vi kom ♥ mosters fina tjej ♥ Så tog vi allihop en prommenad hem. Detta var det längsta jag har gått sedan en bra stund INNAN Emma kom. Och just nu sitter jag här och är, inte orolig, men fundersam.
Strax över snittet har jag fått ett par typ knutor, eller knölar i magen. Som gör lite ont när jag drar över. Nu har jag försökt massera lite över, och jag tycker att de har blivit lite mindre. Undrar om detta är något att "söka" eller fråga över. Får fundera vidare till imorgon :)
 

KÄRLEK♥KÄRLEK♥KÄRLEK♥
 

Kommentarer
Postat av: motte <3

Tack tack tack snälla ni för att ni kom <3
Åh vad jag har njutit <3
Puss

2012-09-18 @ 23:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0