Trögtänkt lördagsmorsa

Igår plingade det i min mobil att jag hade fått en kommentar på bloggen i inlägget om hjälp att fixa en header. Jag läste det lite snabbt på mobilen samtidigt som jag och barnen (först skrev jag bara Oscar! :O ) var ute med vagnen. Och så tänkte jag på signaturen. "Chark-Elin".
Jaha, det var ju en ovanlig signatur. Tänkte om jag hade läst fel, eller läst fel i mitt huvud (ni vet när man uttalar det fel i huvudet när man läser - det händer mig oftare än ni tror!).
Så nu på morgonen när jag läste igen... PLING!!
CharkElin - såklart!!! Tänk så glad jag blev! Och inte var det någon märklig människa som har en blogg om en chark heller!
Hahahaha, för tanken har slagit mig... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0