Sökes!

Letar efter en datapysslare som kan hjälpa mig att
få ihop och lägga upp en fin header!

Kommentarer
Postat av: CharkElin =P

Va e det för datapysslare du letar efter? Är det en header du är ute efter kanske en ps-pysslare kan hjälpa dig? ;)

Svar: Hej! Så trög jag är... Det tog lååång tid innan jag fattade att det var du Elin! Hahaha, riktigt blåst! :D Allt bra med er?! Jo det är så att jag vill ha en ny header. Jag vet inte riktigt hur jag gör "en bild av många", och jag vet inte heller hur eller var jag lägger upp den i kodmallen eller vart det nu är den ska ligga.. Jag har ju provat lite tidigare, och det har blivit väääldigt fel ett par gånger :P Kram!!
Lisa

2012-09-28 @ 22:12:57
Postat av: CharkElin =P

Haha, charkElin var det bästa jag kunde komma på för att du skulle förstå vem det var ;P

Jag är inget proffs på ps, men kan nog hjälpa dig att foga ihop bilder till ett "kollage" om du vill. Vet inte hur det är hos blogg.se men på en del bloggmotorer kan man ju välja en bild till headern och så anpassar den själv efter bilden. Det var ett tag sedan jag kodade över huvud taget men om vi slår våra kloka huvuden ihop så... ;)

Svar: Nu måste ju jag kalla dig CharkElin! Och om jag spinner lite vidare, som jag så lätt gör, blir det snart SharkElin :D Faktiskt ännu roligare! :D Kaffe o datapyssel nån dag då? Eller vill du att jag mailar bilderna? Kram
Lisa

2012-09-29 @ 23:25:27
Postat av: SharkElin

Haha =P

Kaffe och datapyssel låter toppen ;) Kram

Svar: Hör av dig när det passar dig! Jag är ju hemma :P Oscar är dock på dagis 9-14 tis-tors så det är kanske enklast då, eller om du/ni vill komma på kaffe på kvällen! :) Kram
Lisa

2012-09-30 @ 13:59:34
Postat av: SharkElin

Det passar nästan när som för mig, utom imorn när vi har planerat en stor fixardag ;) Torsdag förmiddag, fredag eftermiddag och helgen är jag ledig :) Har ni ps hemma? Kram

Svar: Kanske torsdag förmiddag kan passa? Jag lämnar Oscar kl 9 så vid halv 10 är jag hemma igen. Vet ju dock inte vad ps är.... *skäms lite* Aha frågade Calle.. photoshop eller? Det har jag inte längre :( Paint, Gimp, har jag och något som redan fanns nåt windows, men calle TROR att han har ps på en skiva någonstans, han ska se om han kan hitta och installera...
Vad tror du?!
Kram
Lisa

2012-10-02 @ 11:58:09
Postat av: SharkElin

Halv tio funkar för mig. Gimp har jag inte använt på säkert fem år, och Paint har jag aldrig använt, så dem vågar jag mig på :P Maila bilderna om du vill, och vad du hade tänkt dig så kan jag kolla lite på det :) Kram kram

2012-10-03 @ 19:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0