Sen kväll - tidig morgon

Att jag aaaldrig lär mig... 
Ju längre jag är vaken - ju tidigare vaknar barnen. Eller i detta fallet Emma. Oscar kom in strax innan fyra och var ledsen och orolig, jag tror att han hade drömt något för han vände och vred när han skulle somna, och kved liksom lite, kom närmare och närmare. Men han sover gott nu i alla fall! Jag och Emma kollar nyhetsmorgon.. :) 
Om ett par timmar kommer storasyster och Bella - då blir det frukost, mys och bus, och sedan lunch med morfar! 

Kommentarer
Postat av: motte <3

Jag tror det var fullmånekänning...!!
Isabella var också in till oss och snurrade som en väderkvarn!!
See you soon <3

2012-10-01 @ 07:51:58
Postat av: mormor

Det ÄR/var nog fullmånekänning... för här är en till som vakat in dagen. Men annars stämmer det Lisa - ju senare jag är vaken ju tidigare vaknar jag - oftast.. Och jag kan inte skylla på att barna eller någon annan väcker mej. :)

Ha en fantastiskt fin dag!
LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖV JO ÅL!

2012-10-01 @ 12:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0