När det inte blev som det skulle..

..så blev det så bra ändå!
Igår morse var vi riktigt laddade för en trip till Hjortsberga och ett efterlängtat 8års kalas!!
Men så ringde storebror, och både födelsedagskillen och hans storasyster låg sjuka :(
Jaha. Superbesvikna. Och jag är som en 5åring.
Jag har jättesvårt att ställa om. Jag hade planerat och sett fram emot kalas, och mys, och så blev det inget. Vad nu liksom!? Först kändes alla förslagen bara B.
Men så ringde min fina mami♥
Och hon kände sig så pigg att HON VILLE KÖRA TILL KALMAR! Och det gjorde hon ♥
Vi möttes på stan, tillsammans med morfar, och så lunchade vi och gick på indiskan. Suuupermys!
 
Och när vi sedan kommit hem, vällde Nybban och morfar in ♥ Vi hade förberett oss alla för en mysig kväll och det hade vi! Vi åt lite plockmat, och sedan när Oscar och Bella sjöng Mora Träsk så satt vi kvar vid bordet, och bara pratade, om allt. Så himla himla mysigt och kul! Och Emma låg nöjd i gymmet en lång stund. Ja, jag har svårt att förklara hur guttans det var! ♥ ♥♥
 
 

Kommentarer
Postat av: motte <3

Hundra procent <3

2012-10-21 @ 21:55:05
Postat av: mormor

HUR mysigt som HELST!!!!

2012-10-22 @ 08:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0