Kärlek ♥

Att komma upp en söndagsmorgon.
Komma ut i storarummet, och det är allderles tyst.
Jag ser min fina mamma, vila med min fina dotter på sin arm.
Jag ser min mamma, som är trött.
Trött på att vara sjuk,
ändå fyllas på med energi från det lilla knippet hon håller i,
som jag kan kalla min.
Jag ser min fina mamma, och fylls av kärlek.
Så kommer min andra underbaraste upp,
och efter en snabbkissning på toa
kryper han upp, vill sitta så nära så nära mormor.
Så nära, och bara mysa.
Jag ser min mamma.
Och jag ser hennes lycka i hjärtat.
 
Jag ser min mamma, och är så stolt över henne.
Jag ser min mamma, jag vill stryka henne över kinden,
som hon gjorde på mig som barn, och äntligen kunna säga;
-Mamma, nu är det klart, nu ska det bara bli bättre!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
 

Kommentarer
Postat av: motte <3

<3 <3 <3

2012-10-21 @ 21:56:38
Postat av: mormor

Underbara Underbara Unge!!! Å då menar jag DEJ!!!
Och snart, snart, SNART är detta färdigt....

2012-10-22 @ 08:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0