Fossing

Nej, inte Oscars, och inte Emmas lilla fossing, utan mitt stora blad.
Igår när jag skulle till Robban var jag mer stressad än vad som var nödvändigt.
Gick så fort jag bara kunde, och sköt vagnen framför mig i ett jihu.
Och bakom biblioteket på gruset hände det.
Jag trampade snett som bara F*#!/*¤#N. Så att jag TRILLADE!
(Händer sånt när man är nykter??)
Vagnen for iväg, mot en liten sluttning och ett träd, så jag tvingade mig upp
snabbt som attan, och tvingade mig efter.
Nu låter det som att jag sprang 20 meter efter vagnen,
det gjorde jag inte, mer 1,5-2meter.
Jag hann ifatt den innan sluttningen, men skakad blev jag, och jäkligt förvånad.
(och JAA, det är klart jag slängde ett ögonkast åt sidorna för
att se om någon sett mig..)
Började nästan gråta för det gjorde så ont, men gick vidare mitt snabbaste.
Tur att jag hade vagnen och hålla mig i.
Hur eller hur. Hade inte tid och greja med den, så när jag KOM HEM ifrån EDT kollade jag
knät, som är riktigt skrapat och blodigt, och en fot som började svullna.
Sent igår kväll ringde jag 1177 och har sovit med den i högläge hela natten.
Idag var den mer svullen, ringde igen, och de tycker jag ska linda den, högläge HELA TIDEN
(huuur lätt är det!?) och att jag inte ska belasta den mer än absolut nödvändigt.
Och knapra ipren för att det är inflamationshämande.
För de är säääkra på att det är en rejäl blödning.
Jag är så himla ledsen.
Jag hade sett framför mig denna helgen, med en lugn, skön dotter,
en busig, tokig son, promenader och bus.
Hur fort går det över? Till i eftermiddag?

Kommentarer
Postat av: mia

Oh din stackare:-( räcker det inte med allt som har varit:'( kram på er<3

Svar: Tycker vi också faktiskt. Nu när Emma egentligen lugnat sig kunde vi väl få ha lite flyt?? :P
Lisa

2012-10-13 @ 11:00:09
Postat av: mormor

Men HERREMINJEEE!!!
DET behövde väl varken Du eller ni??
Visst - tvingas till stillhet - det behöver vi ibland - men ibland är det VÄLDIGT opraktiskt!
Kraaaaaam!

2012-10-13 @ 12:15:27
Postat av: motte <3

Probably not.... :'(

2012-10-13 @ 15:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0