Ett samtal

Jag hade en samtal med Oscar nyss. Det gick såhär.
Han gick precis och ställde sig vid tven, jag sa;
- Oscar vill du veta vad vi ska göra idag?
......
-Oscar? VILL du veta vad vi ska göra idag?
....
Jag gick tillbaka in på toaletten.
Så hör jag att han går in på sitt rum. Jag går dit och säger;
-Oscar, vill du veta vad vi ska göra idag?
-JA!  Vad ska vi "jöja"?
-Vi ska först åka och handla, vi skulle ju köpa fredagsmys.
-JAA jag lillar (gillar :P) fredagsmys!
-Mm, och sen åker vi hem med maten.
-Jaa, och fredagsmyset mamma.
-Mm. Sen ska vi åka och hämta morfar!
-JAA! Jag lillar min morfar!!!
-Ja, och sen ska vi åka och fika med honom.
-JAG LILLAR FIKA OCKSÅ MAMMA!!!
-Jaa, jag vet, sen ska vi åka med morfar på marknad.
Du vet där man kan köpa en del saker, kanske strumpor? Elller en klubba?
-JAG LILLAR KLUBBAR MAMMA. JAG LILLAR ALLT!!!

 

Kommentarer
Postat av: mormor

Snacka om att ha en POSITIV INSTÄLLNING till Livet och ALLT! Härligt!
<3<3<3

2012-10-05 @ 14:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0