Energigivande!

Jag är med en grupp på fb, med tjejer som ska/ha fått barn nu i höst och vinter, i Kalmar.
Och idag kunde jag hänga med på en kaffeträff. De (flesta?) andra har träffats tidigare, och jag kände mig allt lite nervös när vi skulle ses.
Men så kul det var!! Så roligt med nya människor, prata en massa gravid och nybliven mamma-grejer, alla glada och uppåt, positiva männskor som sprider energi! I LIKE!!!
Kom hem med mycket mer energi än när jag åkte! :)
 
Just nu har lillan ont i magen, och svårt att komma till ro fast hon har bajsat,
och är megatrött. Tror kanske det är problemet att hon är lite övertrött.
Mellan 12-15 var hon i stort sett vaken hela tiden, med en minipowernap på
tio minuter på väg till dagis.
Oscar var helt slut ikväll, och bestämde sig för att han ville ha välling och blöja i natt.
Och hur gärna jag än ville säga; NEEEEEJ DU ÄR STOOOR POJKE NU!!!!
Så gjorde jag inte det, utan sa bara att då gör vi så.

Nu börjar strax Greys. ÄNTLIGEN!
Godispåsen väntar....
 

Kommentarer
Postat av: motte <3

Vad spännande har inte hört nåt om fb mamma gruppen låter mysigt och kul!!
Kram på dig din dotter din son och din man <3

2012-10-03 @ 22:21:06
Postat av: mormor

Åh så härligt med en "egen" grupp där ni kan ventilera allt "som hör till". Det ÄR ju så mycket, och så mycket man undrar över. Och vill dela med sig av också.

Och Du, det var DUKTIGT att låta bli att lägga den pressen på Oscar. "Då gör vi så" så HIMLA ENKELT!! Och jättebra! Han lägger ner det när han samtidigt är mogen för, och vill det. Han är ju bara PERFEKT, så enkelt är det! <3<3<3

2012-10-04 @ 12:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0