Dagens fika

Blev tillsammans med Jenny, ifrån vår facebook-mamma-grupp här hemma! Vi hade en supermysig stund, och blarrade om allt! Hennes guldklimp har inte kommit än, så hon hade lite Emmamys :)

Nu sitter storebror och bygger lego i soffan, med Blixten i bakgrunden. Jag fick precis en superfin båt, ska ta en bild sen, lillasyster sitter kvar i bilstolen och sover, och jag har värmt mig lite kaffe. Nu ska jag bara sitta några minuter innan Calle kommer, då ska jag fixa mat och han duscha, så kommer hans arbetskamrater på fördrink innan deras after work. Så ikväll är det jag och barnen :)

Kommentarer
Postat av: motte <3

Najs :-D

2012-10-23 @ 16:56:46
Postat av: mormor

Låter som en riktigt fin dag!
Och en LUGN kväll med barna önskar mormor.
<3 <3 <3

2012-10-23 @ 20:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0