Bullbakat

Muums vad det luktar gott här hemma! Spisen är full av bullar :)
 
Lillasyster ligger här i soffan, äääntligen nöjd. Hon "pratar" och sprattlar! Hon lugnade sig äntligen när vi drog iväg för att hämta Calle, så han skulle få bli tvåbarnspappa ♥ Så nu är han juridiskt Emmas pappa också! :D
 
Känner mig lite splittrad idag, det blir ett rörigt inlägg.
Oscar har varit så duktig hela dagen. Min lille, fina, omtänksamma, underbara son! Emma har ju haft en tuff dag, och Oscar har suttit i timmar och lekt med sitt lego. Jag har försökt, jag har verkligen försökt att prata med honom, men det är svårt när jag timme ut och timme in bär en liten som skriker och skriker. MEN. MEN - Det har kommit bajs!! Både sent igår OCH ikväll. Detta är första -ALLRA FÖRSTA- gången! Go Emma, Go Emma!!
Oscar har varit så lugn och härlig. Han har sett på mig att jag har kämpat. Min fina, fina, son.
Jag kan inte uttrycka med ord all kärlek jag känner för honom ♥
 
     
 
Mammas fina, fantastiska, roliga, underbara pojk!
Till himlen och tillbaka Oscar - ALLTID! ♥
Tvivla aldrig på det!

Kommentarer
Postat av: motte <3

Han är verkligen helt underbar <3
Grattis Emma t poopet :-)
Grattis Calle t ditt andra barn :-)
Och grattis Lisa som ser det underbara även när det är svårare
<3 <3 <3
Kram på er

2012-10-22 @ 22:26:07
Postat av: mormor

Mmmmm! Mormors Älsklingar!
Är nåt så MAKALÖST stolt över er allihop!
Och Calle som blev 2-barnfar på riktigt igår! Grattis! Du har ju övat på det praktiska och har redan fått godkänt på det, sen är det ju det där med papperseccercisen.... :)

2012-10-23 @ 10:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0