Bättre och bättre..

..dag för dag!
Min fot är bättre, men den har blivit lite blå.. Men men, det blir nog bra!
 
Men någon som är bättre är min vackraste lilla flicka! Det är som om vi har fått ett nytt barn. När hon är vaken, är hon nöjd. Hon är glad. Hon är pigg. Hon tittar på oss, ser oss, och har börjat le mot oss. Hon viftar och fäktar, och hon kikar på allt runt omkring.
Hon gråter när hon är hungrig. När hon ska bajsa, eller har lite knip. Inte hela tiden. Inte i timmar i streck. Inte så hennes röst skär sig.
Hon var fantastisk innan. Hon är ljuvlig nu!
Jag är så glad. För hennes skull, och för vår. Och för Oscars. Han är också glad!
Underbara, härliga barn! ♥

Kommentarer
Postat av: mia

Detta gillar vi starkt :-) gud vad skönt att det går åt rätt håll:-) kram på er

2012-10-15 @ 06:06:49
Postat av: motte <3

Vilken otrolig lättnad!! Go Emma go <3
Hoppas det fortsätter så här så hon och ni andra får må så bra ni kan <3 <3 <3

2012-10-15 @ 06:29:59
Postat av: mormor

ÅÅÅÅHHHHH så varm och glad jag blir om hjärtat!

2012-10-15 @ 09:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0