Upp, och ner.

Vaknade glad och sugen på att hitta på något idag. Lite trött, men på g liksom...
Ner som en pannkaka.
Jenny kom och fikade, och det var JÄTTEMYSIGT! Utan den timmen hade jag nog inte klarat hela eftermiddagen idag. Jag kan inte sätta ord på det. Slut. Ledsen. Hängiga barn. Oscar är ju superförkyld, Emma lite hostig och nu kanske ögoninflamation. Mamman skulle shoppa. Emma skulle gråta. Mamman hade ångest redan innan, Emma grät hela vägen.
Jag känner inte min kropp. Jag vet inte hur jag ska klä den. Jag tycker jag ser INTE BRA UT i någonting. Allt är osmickrande - och jag vet inte HUR jag ska göra för att känna mig fin. Det är inte heller kul att när jag sätter mig i bilen efter att ha fredagshandlat på Maxi EFTER shopping, tittar mig i spegeln och ser mitt tårstrimmiga ansikte. Hum. Det var därför alla tittade på mig.
Kom hem, och grät lite till.
Fick tillslut i mig fika och mat - japp det kändes som att jag la ett bildäck till om magen, men blev i alla fall lite piggare. 
Imorgon ska vi på lunch med AnnSofie och Avve, och hennes nya kärlek ♥
Och på kvällen ska JAG ut med jobbet. Ojojoj. Men kul ska det bli. Just det är bestämt.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men söta du!!!! Jag kunde ju hängt på å handlat. Love TO U!!!

2012-11-10 @ 08:41:29
URL: http://liljekonvalj.wordpress.com
Postat av: mormor

ÅÅÅHHHH! Vad jag AVSKYR sådana dagar! Jag vet ju att dom finns, jag lever också igenom såna dagar, jag vet att dom går över dom med, men inte desto mindre AVSKYR jag dom!!! För just när dom håller PÅ så hjälper det inte att vi VET att det går över! Inte ett skit!!

Älskar Dej SÅ och hoppas det känns bättre idag. Att Du kan se - om än bara lite lite lite - av den så otroligt vackra Lisa som alla vi andra kan se!

2012-11-10 @ 12:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0