STORT FETT..

CHEEEEECK!!

Japp japp, idag har jag klickat hem ALLA
(tror jag :P )
barnens julklappar för detta året!
Nöjd?
Det kan Du ge dig fasen på! :D
 
Som jag sa till Calle, jag tycker det är lugnt, till och med lite mysigt
(peppar peppar)
att gå och handla julklappar till vuxna,
men att gå i leksaksaffärer när det närmar sig...
Hysterin i alla vuxnas ögon, de galna skriken från alla överhettade, ha-galna ungar,
värmen och trängseln - nä den skippar jag gärna :)
 
Och min son, kommer bli såå glad!
Särskilt när han får klappen från mormor och morfar.
Detta har han pratat om lääänge :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mormor

Ska bli SÅ spännande att se!!!

2012-11-25 @ 21:48:16
Postat av: motte

:-) duddiga du :-)

2012-11-25 @ 23:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0