Och så NEEER med axlarna!

Ja, dags att släppa ner dem, och pusta ut.
När det är så som vi vill ha det ( :P ) så bajjar Lillan på förmiddagen, och vi har en nöjd och glad bebis under dagen. Idag, när jag hade maratonschema på attgöragrejer så har Emma kämpat sååå mycket med magen. Vår to-do lista innehöll; Bajsa? Lämna på förskolan, Utvecklingssamtal på förskolan, Ikea med mammorna, Bajsa?, Handla, BAJSA!?, Hämta på förskolan, Dammsuga, BAJSA!?, Tvätta, Laga mat, äta, diska ja ni vet. NUUU har hon äntligen bajsat. Mycket av hennes vakna tid har hon kämpat idag, och varit ledsen. Men nu, NU!
HUUUUR skönt som helst!!!
Så nu säger jag till mig själv. Släpp ner axlarna! Hon är go & gla kexchoklad igen :D 
 
Ska försöka knåpa ihop något från utv.samtalet imorgon. Min GODING!
 
 

Kommentarer
Postat av: mormor

Jaaaaaaa!! Tänk att "skiten" ska behöva ta så stort utrymme i våra liv? Men det ÄR så! Lika viktigt som det vi får i oss, är det vi får ur oss!!!

Och att det sätter sig "i huvudet"!!! Både kroppen och tanken blir förgiftad! Men.... NU har det UNDERBARA livet börjat!!!

2012-11-07 @ 07:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0