Harig...??

Jag har länge velat ta med mig Oscar till Leos lekland, jag vet ju att han ääälskar det. Men, under graviditeten och nu när jag har Emma också har jag inte känt att jag har vågat. Jag kan ju inte lämna henne, och jag vet inte 100% vad Oscar klarar av själv nu. Han utvecklas ju i raketfart, men han har tidigare varit lite rädd på de höga höjderna, och där det är stora glapp för att inte de minsta ska ta sig upp, och det jag vill minst är ju att han ska bli rädd och jag inte är där. För när han blir ledsen, blir han LEDSEN. 
Så, jag föreslog redan i fredags för Calle att vi skulle ta en tur till Leos för att kolla av lite. Och idag frågade storasyster om vi ville hänga med imorgon. Så... idag har vi varit på Leos, och ja, jag visste väl det, han fixade det lätt som en plätt, och hade jättejättekul!! Så nu hoppas jag på samma solskenspojk imorgon! ♥
Små guldgossar på Leos!

Kommentarer
Postat av: motte

Det var tider :-)
Längtar till imån <3

2012-11-25 @ 23:40:37
Postat av: mormor

DU harig???
Ha ha ha! Nu hade Du allt lite otur när Du tänkte!
:) Guuuuuuuuuud så söta dom är/var!

2012-11-26 @ 10:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0