Första riktiga!

I natt gjorde hon det. Hon sov.
Heela natten. Så så att det räknas som hela natten!!
Hon fick mat vid 22, la ner henne 22.30, så låg hon och babblade en 20 minuter eller nåt.
Nästa gång vi vaknade, pep hon lite vid halv SEX - och SOMNADE OM, själv!!
Vid 06 fick vi tyvärr väcka henne, för idag, just idag var jag inkallad på jobbet för
fotografering klockan 7, och då skulle ju lillan med såklart!
Tyvärr mest för det skulle vara kul att veta hur länge hon skulle sovit
-men hoppet är FANTASTISKT STORT inför natten :D
 
När jag kom hem från jobbet så sov fortfarande pappa och Oscar, halv åtta liksom!
Nybakade frallor från min man, och vi åt en goood frukost!
Inläggen kommer i väldig oordning idag känner jag :)
 
Nu ska jag återgå till Ronja, som vi, hela vår lilla famlij sitter och tittar på som fredagsmys! ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: motte

Guttans

2012-11-23 @ 20:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0