Dagen i bilder!

Oscar fixar adventljusstaken ♥
           
Syskonmys! ♥
Träning! :P
Oscar bakar, några av de goaste saffransbullar alltså!
Smakar inte saffran, och saftiga som aldrig förr! :D
 
Och så här blev det! :)
Muuums!
Jättefin tycker jag!
Denna ljusstaken har jag precis ärvt efter min farmor ♥
Det är hennes pappa som har gjort den.
Ikväll är första gången som den är framme.
         
I Oscars fönster, det är de röda som är mojängerna :P
Ska klippa och klista till lillans rum också,
detta är pyssel som vår farmor lärde oss,
och jag hade länge ett gäng som jag hade fått av henne
men jag har ingen aning om vart de har tagit vägen.
I alla fall gjorde jag dessa till Oscars fönster förra året :)
 

Kommentarer
Postat av: motte

Mys mys myyys <3

2012-11-30 @ 20:25:18
Postat av: mormor

JÄTTEFINT!!! Ja meeeeeeeeeer än jättefint! Du är SÅ duktig på att fixa så hög mysfaktor!

2012-12-01 @ 10:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0