BVC

 
 
 
 
Yes, bvc koll idag.
Idag blev mamman kollad också.
Fick kryssa för olika påståenden för att de ska kunna utesluta depression.
Det gick fint. :)
 
Lillasyster fick MVG, såklart... :D
5200gr, och 61cm lång.
Och så till en lite rolig grej.
När jag var spädis och mamma gick till bvc med mig, sa de till henne att jag var ju allt "lite för lång".
Jaha, tyckte mamma, vad fasen ska jag göra åt det liksom?! Kapa henne vid knäna??
Idag när bvc-"tanten" vägt och mätt, frågade jag
(för jag såg inte när hon mätte för min dotter tyckte det var som om Oscar skulle sagt det mycket o-roligt)
hur lång var hon?
-Hon vägde 5200gr, och mätte 61cm.
Det är ju en väldigt lång tjej du har. VÄLDIGT lång.
Hahaha, tydligen är vi Andersonska flickor långa i starten :D
Eller som hennes farmor sa härom veckan Emma-spindelben ♥
Hahaha! ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: mormor

Mmmm <3
Hjärtegullet!!!
Mormors hjärta svämmar ÖVER!!!
<3<3<3

2012-11-14 @ 22:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0