100 saker och ingenting

Mmm så känns det.
Jag gör saker hela dagarna, men idag är det inte mycket kul att berätta.. :p
Tvättar, städar, matar, blöjor, förskola, handla, bakar...
Ja, som sagt, jag är schemalagd denna veckan!
Jag har ju inte ens berättat om firmafesten som var så lyckad, eller att jag ska jobba ett par dagar i december! Jag har inte berättat att Oscar är världens roligaste kille med jordens fantasi, eller hur fantastisk min finfina dotter är! :)
Finns grejer att berätta, men de flyger bort lika fort som jag tänkt tanken :P

Kommentarer
Postat av: motte

Nästa vecka <3

2012-11-14 @ 20:48:43
Postat av: mia

Vi vet att dina barn är underbara men väldigt kul att läsa alla citaten<3

2012-11-15 @ 08:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0