NU!!

Äntligen är jag "uppe" igen!
Fick en förklaring på varför det inte har funkat -- men den köper jag inte riktigt. Men men, nu funkar det igen i alla fall!
Igår var jag hos bm och då var jag frisk! :D Gooda nyheter. Kissade dock en etta på morgonen, men ingenting hos henne. OCH trycket var bra!
Nu ska jag jobba onsdag torsdag, och sedan till en läkare på torsdag eftermiddag. För bm TROR att det är havandeskapsförgiftning på g, och att värdena låg bra för att jag faktiskt HAR VILAT MIG sedan i fredags.
Dock upplevde jag en obehaglig nästan ångerstatack när jag lämnade på dagis igår. Har ALDRIG ALDRIG hänt tidigare. Mycket obehagligt!
Saaben är ju såld, och vi har fått låna "Jettan" av syster och co. Jag kan säga er en sak. Vi trummar som fasen ihop! :D :D
Nu har mami varit här ett par dagar, och det har varit toppenmysigt!
Solen vill dock inte bestämma sig. Ska den, eller ska den inte idag. Det är frågan!

Kommentarer
Postat av: mamma

Mamma gillade MYCKET dagarna på Staggis!

2012-05-08 @ 15:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0