Lördagsgodiset

Efter en lugn och vilosam dag, så mycket det bara har gått, så har vi nu kommit fram till lördagsgodiset, och en film ihop vår lilla familj. Det är skönt. Fast jag har vilat så mycket känner jag mig trött. Slut liksom.

Oscar och Calle har fixat min cykel idag (som de körde punka på när de körde till Lindsdal och tillbaka), och vi har fått låna systers bil. Verkligen snällt!

Kollar runt på blocket på barnvagn, jag längtar till det är beställningsdags! Jag tror jag har hittat vad vi söker i alla fall! :)

Somsagt, nu är det filmtajm folkens! Var rädda om er!


lånad bild

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänker att det blev en mysig lördagskväll, med rätt tidig sänggång. Gott!

2012-05-06 @ 11:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0