Vid 16tiden var vi hemma igen från vår tri...

Vid 16tiden var vi hemma igen från vår trip. Min lilla mamma <3 Det gör ont när de man älskar har ont, det är ännu värre när det är mamma. Min mamma är så oehört stark, och ser ljust på livet. Vi måste bara bli klara med detta först. Min mamma ser det positiva i allt,ser möjligheter i stället för svårigheter. Men det är klart att det är tungt. Det måste få vara det också, jag menar vi måste leva i nuet, och känna känslorna som finns nu. Vi ska känna kärlek, oro, glädje och tilltro, för det är så det känns, när ens nära är sjuk, men samtidigt ska vi vara övertygade om att det ska bli bra. <3 <3 <3 Oscar är piggare, hostar mindre och snörvlar mindre, om natten blir lugn provar vi dagis imorgon.


Kommentarer
Postat av: Mottte

<3

Liten, du är klok som en bok

Puss

2012-03-27 @ 23:15:32
Postat av: mamma

Älskade Dotra mi!

Och dom "riktiga" painkillersen, som Du hämtade åt mej - gör alltihop SÅ mycket enklare! Kraaaaaam!

2012-03-28 @ 15:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0