*Blödig preggohjärna* Lämnade Oscar på dag...

*Blödig preggohjärna* Lämnade Oscar på dagis nu, ingen av "hans" fröknar var ute, dock känner han de andra väl. Han såg ingen lekkompis, ändå gav han mig en puss och gick ut på gården. Hej då mamma. Stod kvar en stund och kikade - han såg fortfarande ingen han ville leka med. Gick runt för sig själv och försökte hitta en kompis. Han hade fortfarande inte hittat någon när jag gick. :( (nu låter det som om jag stod där i 20min och det gjorde jag ju inte, men kanske 3?) Känns iaf i mitt blödiga mammahjärta.


Kommentarer
Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & Alicia

Åh vet hur det känns, brukar också spana lite när jag går :)



Har gett dig en award, http://linajohnssonlifemyway.blogg.se/2012/march/award.html



Kram!

2012-03-02 @ 15:19:29
URL: http://linajohnssonlifemyway.blogg.se/
Postat av: Anonym

H Å Å T

2012-03-03 @ 20:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0