Ta vara på livet ♥

Ibland får vi oss en riktig tankeställare.
Detta hände i lördags.
Någon alltför ung - gick bort.
Det är tragiskt, ofattbart och fruktansvärt.
Det är svårt att finna ord.

Vi måste bli bättre på att ta vara på livet.
På varandra ♥
Vi måste bli bättre på att komma ihåg att livet är skört
- även om vi inte ska gå och vara rädda.
Vi ska komma ihåg att tala om för varandra
att vi uppskattar att de finns ♥
Så snabbt kan det bli försent.

Även om jag tror att de i himlen ser hur vi känner
- så tror jag det är viktigt för oss som är här
att vi får säga det högt.
Du är betydelsefull för mig ♥


Kommentarer
Postat av: mamma

Åh, nu sitter jag här med blanka ögon igen... Du är så otroligt klok Lisa! Älskar Dej!

2012-06-13 @ 14:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0